Update coronamaatregelen

Publicatiedatum: 08-10-2020

 

De coronamaatregelen zijn weer aangescherpt. U leest hieronder hoe Vanhier Wonen daarmee omgaat en wat dit voor u betekent.

Ons kantoor is per 1 oktober enkel geopend op afspraak indien zaken niet telefonisch of digitaal besproken kunnen worden.
Heeft u een afspraak houdt u dan rekening met de volgende voorwaarden:

·         Kom als het mogelijk is alleen naar de afspraak.

·         Hebben u of leden van uw huishouden gezondheidsklachten, zeg uw afspraak af en bezoek ons niet!

·         Gebruik desinfectiemiddel voor uw afspraak. Dit staat binnen bij onze ingang.

·         Gebruik een mondkapje. Mocht u dit niet bij u hebben dan dient u gebruik te maken van de mondkapjes die bij de ingang staan.

·         Houd minstens 1,5 meter afstand van onze medewerkers.

·         Volg te allen tijde de instructies van onze medewerkers.

·         Wij laten maar 1 bezoeker tegelijk binnen in onze hal. Staat er al iemand in de hal, wacht u dan even buiten totdat de hal vrij is.

·        Wij schudden geen handen.

Heeft u een afspraak met ons voor een eerste of eindinspectie, sleuteluitgifte, ondertekening huurcontract of iets anders?
Onze medewerkers maken met u persoonlijk afspraken hoe dat plaats gaat vinden.

Heeft u een reparatieverzoek?

Ook onze aannemers hebben maatregelen getroffen. Dit is belangrijk om onze huurders en medewerkers te beschermen. Reparaties worden uitgevoerd, met passende maatregelen (zoals 1,5 meter afstand houden). Heeft u of een huisgenoot gezondheidsklachten (neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts)? Geef dit meteen aan ons door! Bel 045 – 5751274. 

Bij een reparatiebezoek staat een veilige (werk)plek voor medewerkers en huurders voorop. Houd te allen tijde afstand als er wordt gewerkt en zorg dat er naast de bewoners geen andere personen aanwezig zijn. Doet u dit niet, dan kan worden gestopt met het uitvoeren van de werkzaamheden.

Wordt bij u binnenkort een badkamer, toilet- of keuken vervangen?
De werkzaamheden gaan vooralsnog door. U wordt geïnformeerd over de verdere planning. Ook voor deze werkzaamheden geldt dat een veilige (werk)plek voor medewerkers en huurders voorop staat.

Wilt u de huur opzeggen?
Vul -net als normaal-  het huuropzeggingsformulier in. Stuur deze naar Vanhier Wonen, Hogeweg 23 te Voerendaal of mail naar info@vanhierwonen.nl. Wij nemen na uw opzegging persoonlijk contact op.

Toewijzing nieuwe woning
Is een woning aan u toegewezen? Dan nemen wij contact met u op. Samen met u bespreken wij de te volgen procedure voor het tekenen van de huurovereenkomst en de sleuteloverdracht.

Wilt u uw huur met pin betalen?
Het liefst hebben wij dat de huur via een automatische incasso wordt ingehouden. Waar dit niet mogelijk is vragen wij u de huur digitaal over te maken. In het uiterste geval kunt u komen pinnen. Dit kan alleen op afspraak op ons kantoor en met inachtneming van bovenstaande maatregelen. Bel 045-5751274 voor een afspraak.

Bewonersbijeenkomsten: gaan deze door?
Voorlopig vinden er geen bewonersbijeenkomsten plaats. Bewonersbijeenkomsten worden verzet naar een ander moment. Uiteraard kunt u dringende opmerkingen/klachten wel via telefoon of e-mail bij ons melden.

Waarom nemen wij deze maatregelen?
Ook Vanhier Wonen wil zorgdragen voor een veilige (werk)plek voor haar medewerkers en bewoners. Wij hebben immers veel contact met onze huurders, waaronder ook veel kwetsbare doelgroepen. Ontvangt u zelf liever uit voorzorg geen medewerkers van ons? Belt u dan gerust om een nieuwe afspraak in te plannen.

Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk te blijven helpen. Heeft u een vraag of wilt u meer informatie, neem dan contact met ons op. Telefonisch via 045-5751274 of via de mail info@vanhierwonen.nl

 

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden